آرشیو اخبار

مسابقه نقاشی با موضوع ویروس کرونا و مدافعان سلامت در مدرسه شهید سیاسر روستای محمدصفر برگزار گردید. گالری

مسابقه نقاشی با موضوع ویروس کرونا و مدافعان سلامت در مدرسه شهید سیاسر روستای محمدصفر برگزار گردید. این برنامه بمناسبت هفته سلامت روان و بهمت واحد بهداشت مدارس شبکه بهداشت و درمان هامون برنامه ریزی و اجرا گردید همچنین به تمامی شرکت کنندگان(۲۰ دانش آموز) در این مسابقه نیز هدیه ای اهداء گردید. در پایان تمامی آثار به نمایش گذاشته شد.

ادامه مطلب

طرح ضربت نظارت بهداشتی بر نحوه اجرای پروتکل های بهداشتی در واحدهای صنفی و صنعتی توسط بارزسان واحد سلامت و محیط کار شبکه بهداشت و درمان هامون. گالری

طرح ضربت نظارت بهداشتی بر نحوه اجرای پروتکل های بهداشتی در واحدهای صنفی و صنعتی توسط بارزسان واحد سلامت و محیط کار شبکه بهداشت و درمان هامون. دکتر نیما وثوقیان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان هامون گفت; اجرای طرح ضربت نظارت بر واحدهای صنفی و صنعتی توسط تیم های بازرسی واحد بهداشت محیط و حرفه ای در کل شهرستان اجرا خواهد شد. وی هدف از اجرای طرح نظارت را تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی عنوان و افزود :خط قرمز کادر بهداشت و درمان سلامت شهروندان میباشد و دراین زمینه با هیچ کس تعارف نداریم و با واحدهای صنفی و صنعتی که دستوالعمل های بهداشتی را رعایت نکنند که درواقع با این کار سلامت خود و مردم را بخطر می اندازنند برابر مقررات برخورد خواهیم کرد. وی به متصدیان واحدهای صنفی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی نیز متذکر شد: در صورت مشاهده مشتریانی که موازین بهداشتی به ویژه زدن ماسک را رعایت نکنند از ارائه هر گونه خدمات به آنان خودداری کنند. .

ادامه مطلب

اهداء خون پرسنل بهداشتی و اعضای دفتر بسیج جامعه پزشکی هامون در پی کاهش ذخایر خون استان .

پرسنل بهداشتی و اعضای دفتر بسیج جامعه پزشکی شبکه بهداشت و درمان هامون به بیماران نیازمند خون اهداء کردند. در پی کمبود ذخایر خون جمعی از اعضای دفتر بسیج جامعه پزشکی و پرسنل بهداشتی شبکه بهداشت هامون با حضور در پایگاه سیار انتقال خون مستقر در اداره جمعیت هلال احمر هامون با رعایت فاصله و موارد بهداشتی، اقدام به انتقال خون برای بیماران نیازمند کردند.

ادامه مطلب
برگزاری مسابقه ی نقاشی با موضوع کرونا

برگزاری مسابقه ی نقاشی با موضوع کرونا

برگزاری مسابقه ی نقاشی با موضوع کرونا و راه های پیشگیری از آن به مناسبت هفته کودک درمدرسه روستای آزادی بهمت تیم بسیج جامعه پزشکی و تیم سلامت مرکز خدمات جامع سلامت فاطمة الزهرا (س) دولت آباد. در این برنامه ضمن آموزش دانش آموزان در خصوص رعایت مسایل بهداشتی به نقاشی برتر جوایزی اهداء شد.

ادامه مطلب
کلاس آموزشی تغذیه سالم و پیشگیری از چاقی در کودکان

کلاس آموزشی تغذیه سالم و پیشگیری از چاقی در کودکان

کلاس آموزشی تغذیه سالم و پیشگیری از چاقی در کودکان و تشویق و ترویج فعالیت های بدنی و بازی های کودکانه در منزل و پیشگیری از کرونا جهت کودکان به همراه توزیع ماسک و اسباب بازی و تغذیه سالم با مشارکت خیرین و تیم سلامت مرکز خدمات جامع سلامت فاطمة الزهرا (س) دولت آباد بمناسبت هفته کودک.

ادامه مطلب
ویزیت رایگان بمناسبت هفته سالمند.

ویزیت رایگان بمناسبت هفته سالمند.

ویزیت رایگان سالمندان به همراه توزیع ماسک و محلول ضد عفونی بمناسبت هفته سالمند توسط تیم بسیج جامعه پزشکی مرکز خدمات جامع سلامت فاطمة الزهرا (س)دفتر بسیج جامعه پزشکی هامون

ادامه مطلب

کوه پیمایی بمناسبت روز جهانی قلب با حضور پرسنل مرکز خدمات جامع سلامت شهید باهنر شهر علی اکبر انجام شد گالری

کوه پیمایی اعضای دفتر بسیج جامعه پزشکی هامون و پرسنل بهداشتی مرکز خدمات جامع سلامت شهید باهنر شهر علی اکبر بمناسبت روز جهانی قلب با شعار :با تمام وجود از سلامت قلب مراقبت کنید.۹۹/۷/۱۰

ادامه مطلب
واکسیناسیون تکمیلی هپاتیت B کارکنان اداری و خدماتی شهرداری و شورای شهر علی اکبر

واکسیناسیون تکمیلی هپاتیت B کارکنان اداری و خدماتی شهرداری و شورای شهر علی اکبر

انجام واکسیناسیون تکمیلی هپاتیت B کارکنان اداری و خدماتی شهرداری و شورای شهر علی اکبر و آموزش در خصوص رعایت فاصله گذاری اجتماعی ، استفاده از ماسک و روش تهیه مواد ضد عفونی توسط تیم سلامت و اعضای بسیج جامعه پزشکی مرکز شهر علی اکبر هامون

ادامه مطلب
آغار طرح مکمل یاری ویتامین A در شهرستان هامون

آغار طرح مکمل یاری ویتامین A در شهرستان هامون

طرح مکمل یاری ویتامین A کودکان ۲تا ۵ سال شهرستان هامون در حال اجراست. دکتر وثوقیان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان هامون گفت:شیوع بیماری کووید-۱۹ و پیامدهای ناشی از آن وضعیت تغذیه گروه های آسیب پذیر را تحت تاثیر قرار داده و این مکمل در تنظیم و تقویت سیستم ایمنی بدن،پیشگیری از ابتلا به بیماری های تنفسی و کووید۱۹ ‌کاهش مرگ و میر ناشی از آن در کودکان زیر۵سال نقش به سزایی دارد. وی افزود:کودکان۲۴تا۵۹ماهه شناسایی شده یک عدد کپسول۲۰۰هزار واحدی ویتامینA در دو نوبت به فاصله ۶ماهه با رعایت پروتکل های بهداشتی در خانه های بهداشت دریافت می‌کنند.

ادامه مطلب