دفتر بسیج جامعه پزشکی شهرستان هامون بمناسبت هفته بسیج با اعزام تیم سیار سلامت خود به منطقه عشایری کوه خواجه و روستای لطف اله به صورت رایگان اقدام به ویزیت و توزیع رایگان دارو نمود.

۱۳ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۳ کد : ۳۵۱۱ اخبار شبکه
تعداد بازدید:۳۴۵
دفتر بسیج جامعه پزشکی شهرستان هامون بمناسبت هفته بسیج با اعزام تیم سیار سلامت خود به منطقه عشایری کوه خواجه و روستای لطف اله به صورت رایگان اقدام به ویزیت و توزیع رایگان دارو نمود.   مهندس کریمی معاون شبکه بهداشت و درمان هامون گفت; در راستای خدمت رسانی بهتر به مناطق محروم و عشایری تیم سیار دفتر بسیج جامعه پزشکی هامون متشکل از پزشک، ماما و بهورز به منطقه عشایری کوه خواجه و روستای لطف‌الله اعزام و به ویزیت رایگان بیماران پرداختند. وی افزود:یکی از مهمترین اهداف اعزام این تیم غربالگری افراد از لحاظ کرونا، کنترل و ارزیابی وضعیت بیماران فشارخون بالا، دیابتی، زنان باردار، بررسی و آموزش های لازم در زمینه های مختلف بهداشتی به عشایر می باشد.   معاون شبکه بهداشت و درمان هامون اذعان داشت: بحث ارائه خدمات بهداشتی به مردم به خصوص جامعه عشایری در اولویت کادر بهداشت و درمان هامون قرار دارد.
دفتر بسیج جامعه پزشکی شهرستان هامون بمناسبت هفته بسیج  با اعزام تیم سیار سلامت خود به منطقه عشایری کوه خواجه و روستای لطف اله به صورت رایگان اقدام به ویزیت و توزیع رایگان دارو نمود.

نظر شما :